Roarhitect.ro foloseste cookies. Afla mai multe despre cookies aici
Se încarcă pagina ...

Cum imi creez un cont?

    Pentru a-ti crea un cont trebuie sa accesezi butonul “Cont nou” din casuta de logare aflata in stanga. Completeaza formularul de inregistrare si apasa butonul “Finalizeaza”. Dupa inregistrare, in aceeasi casuta din stanga, va aparea meniul contului tau. Datele tale personale vor fi salvate in meniul “Profil”.

De ce exista doua tipuri de cont?

    Optiunea de a alege tipul contului se afla in formularul de inregistrare. Contul “Arhitect” este special pentru utilizatorii care doresc sa-si inregistreze o firma, iar contul “Client” este pentru posibilii beneficiari care pot sa completeze cereri de oferta, fara a fi si prestatori de servicii.

Cum modific numele, parola si datele personale?

    Pentru a-ti modifica datele personale acceseaza butonul “Profil” din meniul contului tau aflat in stanga paginii. Poti modifica toate campurile din acest formular. Dupa ce ai facut toate modificarile apasa butonul “Finalizeaza”.

Cum imi sterg contul?

    Stergerea contului presupune eliminarea definitiva a tuturor datelor introduse in contul tau.Pentru a-ti sterge contul din baza de date trebuie sa trimiti un mail la adresa office@roarhitect.ro in care sa specifici acest lucru.

Cum pot inainta o cerere de oferta?

    Ai la dispozitie doua linkuri pentru a completa o cerere de oferta, fie accesand butonul din meniul principal “cerere de oferta”, fie pe cel din stanga paginii. Accesand aceste butoane vei fi trimis automat la formularul de completare al cererii.

Cum pot modifica o cerere de oferta deja trimisa?

    Pentru a modifica o cerere de oferta deja trimisa trebuie sa procedezi in felul urmator:
    Acceseaza meniul contului tau din stanga paginii si apasa pe butonul “cererile mele”.In lista cu cererile completate de tine, da click pe cererea pe care doresti sa o modifici.In pagina cu detaliile cererii, deasupra numelui, va aparea un buton “edit”. Apasand pe acest buton vei fi trimis la formularul initial de completare a cererii, unde poti modifica orice detaliu din lista.
 

Cont arhitect

Cum pot modifica logo-ul firmei mele?

    Pentru a modifica imaginea atribuita ca logo al firmei trebuie sa apesi butonul “Profil” din meniul contului tau, din stanga paginii. In formularul initial de inregistrare care iti apare, ai posibilitatea de a sterge si de uploada o noua poza ca logo al firmei.

Cum pot adauga/sterge poze in portofoliul meu?

    Pentru a adauga sau sterge imagini din portofoliul firmei tale trebuie sa apesi butonul “Profil” din meniul contului tau, din stanga paginii. In formularul initial de inregistrare care iti apare, ai posibilitatea de a sterge si de uploada noi poze la portofoliul tau.
    Pentru a le sterge, trebuie sa selectezi casuta din dreapta pozelor pe care vrei sa le stergi, iar apoi sa selectezi butonul “Salveaza”.
    Daca vrei sa adaugi poze in portofoliu trebuie sa apesi butonul “Adauga un rand nou” si sa alegi poza apasand butonul “Browse”. Poti repeta procesul pana cand ai adaugat toate pozele la portofoliu, dupa care apasa butonul “Salveaza”.
 

Pot inregistra mai multe firme pe contul meu?

    Nu.Acest lucru nu este posibil. Crearea fiecarui cont de “Arhitect” presupune inregistrarea unui singur birou, firma sau persoana fizica autorizata.

Pot sa completez o cerere de oferta daca am cont "Arhitect"?

    Da. Posibilitatea de a completa o cerere de oferta este accesibila si contului “Arhitect”. Aceasta cerere poate fi inaintata in scopul obtinerii unei noi colaborari cu un alt birou,firma sau persoana fizica autorizata.

Cautare

Cum caut o cerere de oferta sau un arhitect dintr-o anumita categorie sau oras?

    Foloseste motorul de cautare care se afla imediat sub meniul principal. Ai la dispozitie campul de cautare dupa cuvantul cheie pe care vrei sa-l introduci, campul cu judete, campul cu domenii si optiunea de a cauta un arhitect sau o cerere de oferta.
    Daca nu specifici orasul, vor fi afisate toate ofertele pentru domeniul respectiv. Daca nu specifici domeniul, vor fi afisate toate ofertele din orasul respectiv. Daca nu selectezi nicio optiune, vei putea vedea lista tuturor ofertelor prezente pe site.
 

Cum aflu mai multe detalii despre o cerere de oferta?

    Pentru a vedea detaliile unei cereri de oferta, trebuie sa dai click pe numele cererii respective, din lista cu cererile de oferta.

Cum aflu mai multe detalii despre o firma inregistrata?

    Pentru a vedea detaliile unui birou,firme sau persoana fizica autorizata, trebuie sa dai click pe numele firmei sau pe imaginea cu logo-ul firmei, din lista cu arhitecti. Astfel esti trimis automat la pagina cu profilul public al firmei.

Mesaje

Cum pot vedea mesajele primite pe profilul meu?

    Mesajele primite pe profilul unui utilizator sunt afisate in partea de jos, in pagina cu detaliile profilului public.Poti accesa profilul tau public direct din meniul contului tau, din partea stanga a paginii, apasand pe butonul “Profil public”.

Cum pot vedea mesajele primite in cererea mea de oferta?

    Mesajele primite ca raspuns la cererea ta de oferta sunt afisate in partea de jos, in pagina cu detaliile cererii tale de oferta. Poti accesa lista cu cererile tale de oferta direct din meniul contului tau, din partea stanga a paginii, apasand pe butonul “Cererile mele”.

Cum pot vedea mesajele mele private?

    Mesajele private care au fost primite sau trimise de pe contul unui utilizator, pot fi vizualizate cu ajutorul meniului contului tau, din partea stanga a paginii. Ai la dispozitie trei optiuni: “Mesaje private”, “Mesaje private trimise”, “Mesaje private primite”.

Cum pot raspunde unui mesaj primit?

    In dreptul fiecarui mesaj primit, ai la dispozitie butonul “Raspunde”, care te trimite automat la casuta “Mesaj”, unde trebuie sa introduci textul mesajului tau.